مصر أم الدنيــــــــــــــا
مرحبا بك زائرنا العزيز نرجو ان تستمتع معنا وتكون عضوا فى منتدانا
مرحبا بك زائرنا العزيز نرجو ان تستمتع معنا وتكون عضوا فى منتدانا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مصرى والفخر ليه ومصر هتفضل طول عمرها أم الدنيا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» سجل دخولك المنتدى بالصلاه على سيد الروسل
نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالأحد مارس 18, 2012 8:47 pm من طرف amrsayed

» شجرة اعضاء المنتدى
نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالإثنين نوفمبر 28, 2011 2:41 pm من طرف زائر

» ارجو الترحيب
نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالأحد نوفمبر 20, 2011 9:40 pm من طرف admin

» السلام عليكم جميعا
نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالسبت نوفمبر 19, 2011 6:18 pm من طرف زائر

» اذا اردت قبول عملك قل وانت ساجد ...
نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالجمعة نوفمبر 18, 2011 9:13 pm من طرف admin

»  مناقشة بديعة للشيخ محمد بن صالح العثيمين -رحمه الله - مع شخص يفرق بين المسائل الظاهرة
نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالجمعة نوفمبر 18, 2011 9:11 pm من طرف زائر

» اماكن سياحية و مزارات فى مصر
نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالجمعة نوفمبر 18, 2011 9:08 pm من طرف زائر

» اســــــــــــــئله الصــــــــــراحه
نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالجمعة نوفمبر 18, 2011 9:04 pm من طرف زائر

» ثلاثة أشياء لو ضاعت لا تعود
نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالجمعة نوفمبر 18, 2011 8:58 pm من طرف زائر

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
admin
نكت محششين ياريت تنال اعجابكم I_vote_rcapنكت محششين ياريت تنال اعجابكم I_voting_barنكت محششين ياريت تنال اعجابكم I_vote_lcap 
ماندو
نكت محششين ياريت تنال اعجابكم I_vote_rcapنكت محششين ياريت تنال اعجابكم I_voting_barنكت محششين ياريت تنال اعجابكم I_vote_lcap 
abdoh mana
amrsayed
كريم احمد عبدالرحيم
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 28 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 28 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 34 بتاريخ السبت يوليو 27, 2024 9:46 am
سبتمبر 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
اليوميةاليومية

نكت محششين ياريت تنال اعجابكم

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Empty
مُساهمةموضوع: نكت محششين ياريت تنال اعجابكم   نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالسبت أكتوبر 15, 2011 9:24 pm

يلا دي مجموعة نكت محششين مصرية لا بأس بها تابعها وقول رأيك :
في واحد معاه أرنب عايز يبيعه جاه واحد محشش وقال له بكم القرد ؟ رد عليه .. ياخي دا أرنب مش قرد .. قال المحشش يابو الشباب أنا أسأل الأرنب ما سألتكش إنت ..
* إثنين محششين بصو للقمر واحد يقول دى الشمس والثانى قال لأ دا نجم راحوا سألوا واحد مسطول ثالث دا شمس ولا نجم قالهم معرفش والله أنا مش من المنطقة
*مرة واحد مسطول شاف حديدة مدورة قال بس ..اخرمها واستعملها من الربع جنية الجديد ..راح عند الحداد قاله عايز اخرم الحديدة دي ..قاله الحداد هتكلفك ربع جنيه قاله المسطول : اخرمها وخدها .
* مرة تلات مجانين قرروا يهربوا من المستشفىحطوا خطة عشان يقتلوا الحارس نزلوا يقتلو الحارس ملقيوهوش قال واحد منهم فشلت الخطة يا شباب
* مرة اتنين محششين قاعدين عند الهرم واحد منهم قال للثانى هوه ليه الفراعنة بنوا الاهرامات فى عشرين سنة-قال لة اصل كل ما يحطوا حجر البوليس يطب
* فيه واحد محشش دخل البيت متاخر فتحتله اخته الباب قام وضربها قالها ليه متاخره …
* مره اتنين محشيشين واحد بيقول للتانى هيه النشره دى طولت كده ليه رد عليه قال له يمكن الحلقه الاخيرة
* مره واحد مسطول سال واحد طبيعي هي الساعه كام فالطبيعي رد الساعه عشره وعشره راحالمسطول قاله متقول عشرين وتخلص .
كمان نكت محششين مصرية قولنا نكت محششين مصرية بس
* محشش يكتب قصة تاريخيه . كان ابو جهل يشرب كابتشينو في ستار بكس في بني قينقاع وكان فاتح البلوتوث جاته رساله من الأوس والخزرج فايروس فغضب غضبا شديدا! ورمى الكابتشينو في وجه الشباب.! وفي رواية اخرى انه لم يدفع الفاتورة!!
* محشش خبط شرطى بالعربية و موته،راح متصل ب122 و قالهم:أحب أبلغكم انكم بقيتم 121
* واحد محشش سأل بنت إسمك إيه قالت له أسماء قالها يعنى مفيش إسم محدد
* مرة اتنين محششين قلعوا هدومهم وقعدوا يزقوا فى عمارة جيه حرامى سرق هدومهم بيبصوا وراهم ملقوش الهدوم فقالوا احنا زاقينا كتير
* مرة محشش سأل أخوه؟ إيه الفرق بين الاسبوع والصحراء ..؟ قالو معرفش قال الأسبوع فيه أحد والصحراء مافيها أحد
* مرة إتنين محششين بيكلموا مع بعض الاول: ليه سيارة الاسعاف واقفة امام المخبز الثاني: يمكن احترق رغيف خبز
خليك زي ما انت لسه في نكت محششين مصرية كمان
* محشش بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش، قاله غريبه أنا عندي معرفش إلا خمسه
* مره واحد محشش ماشى بالعجله خبط فى عمود قال له مش هديك لفه
* مره واحد محشش مروح بيته عمال يدخل فى المفتاح مش عارف فنزل الشارع لقى مراته فى البلكونه قالتله ايه يابو احمد ارميلك المفتاح قلها لا ارميلى الخرم
* مرة تلاتة محششين واحد بيقول للتانى انا لو معاىا فلوس هشترى نص الكرة الارضية التانى قال وانا هشتري النص التانى التالت ومين قالكم انى هابيعها
* مره واحد مسطول قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامت الزوجه وقالت جوزي.؟!.. فقام جوزها ونط من الشباك
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نكت محششين ياريت تنال اعجابكم   نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالأحد أكتوبر 16, 2011 12:23 pm

مره واحد مسطول قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامت الزوجه وقالت جوزي.؟!.. فقام جوزها ونط من الشباك

ههههههههههههههههه

والله تموت من الضحك

تسلم على هذة البسمة
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نكت محششين ياريت تنال اعجابكم   نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالأحد أكتوبر 16, 2011 12:33 pm

مره واحد محشش ماشى بالعجله خبط فى عمود قال له مش هديك لفه
* مره واحد محشش مروح بيته عمال يدخل فى المفتاح مش عارف فنزل الشارع لقى مراته فى البلكونه قالتله ايه يابو احمد ارميلك المفتاح قلها لا ارميلى الخرم
* مرة تلاتة محششين واحد بيقول للتانى انا لو معاىا فلوس هشترى نص الكرة الارضية التانى قال وانا هشتري النص التانى التالت ومين قالكم انى هابيعها

ههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههه

رااااااااااائع تسلم الايادى

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نكت محششين ياريت تنال اعجابكم   نكت محششين ياريت تنال اعجابكم Emptyالأحد أكتوبر 16, 2011 1:16 pm

هههههههههههههههه

هههههههههههههههههههه

كلهم يموتو من الضحك

تسلم خيو فعلا اضحكتنا بجد

نكت محششين ياريت تنال اعجابكم
صفحة 1 من اصل 1